Σάββατο, Σεπτεμβρίου 10, 2016

Ανεβοκατεβάζοντας τον διακόπτη που έχω όταν πηγαίνω στην Ελλάδα, στο τέλος βραχυκυκλώνω, δεν ξέρω που είμαι - απλά πηγαίνω από το ένα αεροδρόμιο στο άλλο, ένας παραζαλισμένος ταξιδιώτης που σέρνει μια βαλίτσα απο δω κι από κει.

Μετά απότομα συνειδητοποιώ που είναι το σπίτι μου. Έστω που είμαι εγώ. Που και όχι αν.

Γυρνάω στους τρόπους μου, στη ζωή μου - σε αυτό που είμαι και δεν γλιτώνουμε τελικά ποτέ από αυτό που είμαστε. Θυμήθηκα και σένα, πόσα χρόνια αγκάλιαζα στοργικά τα ζητήματά σου, κάνοντας ότι δεν έχω δικά μου και ταυτοχρόνως περιμένοντας να τα καταλάβεις από μόνος σου. Το ίδιο κάνω και τώρα, σε παραλλαγές.
Τελικά γυρίζει ο τρόχος, γαμάει ο φτωχός αλλά μυαλό δεν βάζει.

Όταν επανέρχεται η σωματικότητα, συμβαίνει κάτι παράξενο. Σαν να φοράς τα γυαλιά για 3D, νομίζεις ότι όλα σου επιτίθενται από την οθόνη, όλα έρχονται κατά πάνω σου κι εσύ κάθεσαι και τα θαυμάζεις.
Κι εγώ που πάντα ήμουν τόσο κακή στο να υποκρίνομαι κάτι που δεν είμαι, τόσο κακή στο να κρύβω την ενόχλησή μου, ίσως πρέπει να κυκλοφορώ με το disclaimer: όταν σταματήσεις και να με ενοχλείς καν, να ξέρεις ότι είμαι ήδη πολύ μακριά.

Φυσικά όλα αυτά είναι καλή πρακτική - αλλά καμιά φορά σκέφτομαι ότι κάνουμε συνέχεια εξάσκηση για κάτι αλλά δεν μας δίνεται ποτέ η ευκαιρία να εφαρμόσουμε όσα μάθαμε στις πρόβες. Πως το είπε ο Μπέργκμαν, μόνο όποιος είναι καλά προετοιμασμένος, μπορεί πραγματικά να αυτοσχεδιάσει.

Κι εγώ είμαι σε μια διαρκή πρόβα. Τώρα δίνω την πρώτη μου τζενεράλε, ίσως δεν μείνω για τα σχόλια, όχι επειδή είμαι ντίβα, αλλά επειδή κουράστηκα.
Κανείς δεν σου λέει πόσο κουραστικό είναι όλο αυτό. Ολοι σου λένε τα υπόλοιπα. Κανείς δεν μιλάει για την κούραση, για το ότι απορείς με τον εαυτό σου και το που ξεπέφτει ενίοτε.

Σου λέει μόνο για τα χέρια και το στόμα που σε ψάχνει στο σκοτάδι, που σε αγκαλιάζει, που τραγουδάει μαζί σου σε έναν καναπέ, που σε φροντίζει.

Expect nothing. Live frugally
On surprise.

1 Comments:

Blogger Kathleen said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

3:21 μ.μ., Ιανουαρίου 12, 2017  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker