Πέμπτη, Ιανουαρίου 04, 2007

Η αλήθεια φαρδαίνει πάντα την ορμή

Photobucket - Video and Image Hosting


Αγγλία. Ναύπλιο. Αθήνα. Γουόρικ. Ντελέζ. Λονδίνο. Ρώμη. Ερείπια. Φως. Παγωτά με περίεργα ονόματα. Αθήνα. Δρόμοι που βαραίνουν. Τετάρτες με τη συμμορία. Καταφύγιο άγριων ζώων. 21 χρόνια διορατικότητα. Αποφάσεις. Η μη απόφαση είναι μεγάλη απόφαση. Τεκτονικές πλάκες. Μπρος πίσω. Χωρίς διάζευξη. Θολή όραση. Τάση φυγής. Ατέρμονα ορυχεία εντός μου. Μαραθώνιοι καφέδες. Βασανιστικά βλέμματα. Σπίτι με ντουλάπες. Παρδαλά ράφια. Μουσική. Θέα δική μου. Δουλειά. Μέρες. Δουλειά. Βόλτες. Kaiser στη ζέστη. Βόλτες. Μην αγγίζετε. Συρματόπλεγμα το βλέμμα μου, οι λέξεις μου. Εντός μου καμία αναστήλωση. Μνημόσυνα θαμμένα, τελειωμένα. Νησί. Πόδια απλωμένα στο πεζούλι, τζιτζίκια, ξερό βουνό. Καναπέδες στα Εξάρχεια, στο Παγκράτι, αγκαλιές, περιμένω στο φανάρι, καπνίζω στο δρόμο, γελάμε μέχρι δακρύων, μουσική, μουσική, Cave, Morrissey, Λένα, παύλες δίπλα στις τελείες, κουράστηκα να χάνω χρόνο, οι άνθρωποι που φεύγουν απλώς φεύγουν. Ξαγρύπνιες με πορτοκαλί κουβέρτες και κονιάκ στην κουζίνα, η φωνή σου, δεν ψάχνω, εσύ, κι όμως καμιά φορά βρίσκω, η σκέψη σου, κόκκινα νύχια, ό,τι μου λείπει σχηματίζεται, ενυλώνεται λες κι εκ του μη όντος, δεν σκέφτομαι και γράφω, σκέφτομαι και δεν γράφω, έκθεση με θέμα, θέμα χωρίς έκθεση, λίγο απ' όλα με τάση στο καθόλου, ξέρεις τι μετράει; το βλέμμα σου χαράματα, ένας αναστεναγμός και η δυνατότητα της συνομωσίας.

Nina - Madrid de los Austrias

Sweet Troubled Soul - Stellastar

These Flowers - Martha Wainwright

Avalanche - Leonard Cohen


[Καλή χρονιά]
eXTReMe Tracker