Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 14, 2006

This one is different, because it's ours

Photobucket - Video and Image Hosting

Συμβαίνουν πολλά που δεν περίμενα να συμβούν.
Ας πούμε, να απορρίπτω δουλειές. Αστείο είναι για κάποιον που τα εργασιακά του έχουν περάσει τα μύρια όσα τα τελευταία δύο χρόνια. Το πιο αστείο είναι ότι το κάνω χωρίς καμία (σχεδόν) τύψη.

Συμβαίνει να είμαι τόσο κουρασμένη.
Να μην αντέχω συγκεκριμένες συμπεριφορές πια. Που πήγε η κατανόησή μου; Την πήρε το εύρηκα;
Κι όταν έρθει η ώρα να ζητήσω την ίδια; Θα μου κακοφανεί αν ο άλλος δεν την δείξει;
Δεν ξέρω.

The Smiths - Hand in Glove

Ε τώρα τι θες; ακόμα Smiths ακούω, είπαμε. Επίσης ακόμα βλέπω τις φάτσες που έβλεπα στο προαύλιο του σχολείου, παρόλα τα χρόνια που πέρασαν.
Ο Ν. έχει δίκιο - μάλλον. Ίσως ο χρόνος να μετριέται με τους ανθρώπους που αφήνουμε πίσω. Αυτούς που θυμάσαι όταν περνάς από συγκεκριμένες γειτονιές και λές "να, αυτή την ανηφόρα ανέβαινα για το σπίτι του/ το σπίτι της" - τότε που όλα είχαν τουλάχιστον 25 διαστάσεις.

Συμβαίνει να φεύγουν αγαπημένα μου πρόσωπα και να μην ξέρω πότε θα τα ξαναδώ. Αυτό το συγκεκριμένο δεν είμαι σίγουρη ότι το έχω εμπεδώσει ακόμα. Αλλά δεν ανησυχώ γιατί θάμαστε αγάπη μου οι μόνοι αληθινοί, εσύ ο γιος του Μεγάλου Μανιτού κι εγώ η Κρέμα του Φλογάτου Παγωτού.

Θα συναντηθούμε στο σαλούν - Σαββίνα Γιαννάτου και Γιάννης Παλαμίδας (Λένα Πλάτωνος - Σαμποτάζ)

Photobucket - Video and Image Hosting

Συμβαίνει η Ε. να κλαίει ακούγοντας Leonard Cohen και να προετοιμαζόμαστε ψυχολογικά από τώρα για τη συναυλία του Νικολάκη.

Να είσαι διαρκώς μπροστά από αποφάσεις ακόμα κι όταν νιώθεις ότι δεν σε αφορούν άμεσα, να αποδεικνύεις, να κλωτσάς, να πλακώνεσαι, να γελάς, να κάνεις σχέδια που ξέρεις ότι δεν θα γίνουν, να διαπιστώνεις ότι κι εδώ που είσαι, ούτε αυτό το περίμενες.

Να λαμβάνεις υπερατλαντικά τηλεφωνήματα μέσα στη νύχτα και να ονειρεύεσαι μακρινά ταξίδια.

Να σχεδιάζεις καλοκαιρινές ευτυχίες (ούτε κι αυτό το έχω εμπεδώσει).

Τα λόγια από μακριά να μη σε φτάνουν πια.

Συμβαίνει η μέρα σου να γίνεται τέλεια γιατί στρώθηκες με έναν καφέ στα σκαλιά ενός σπιτιού, κουβαλώντας δώρα, παίζοντας κυνηγητό στο πατάρι του Ελευθερουδάκη γιατί ανακάλυψες έναν θησαυρό, σαχλαμαρίζοντας στον ήλιο, ξεχνώντας τα πάντα.


Photobucket - Video and Image Hosting

Sia - Breathe me


Υ.Γ. Tim Buckley - Hallucinations
για να μη λέτε ότι βάζω συνέχεια τραγούδια από τον γιόκα του.


eXTReMe Tracker