Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 19, 2005

Πατρίδα


Βαθιά πληγή, παλιά πληγή
μονάκριβη δική μου
την ξεριζώνω απ' την καρδιά
φυτρώνει στην αυλή μου
την ξεριζώνω απ' την καρδιά
φυτρώνει στην αυλή μου
βαθιά πληγή, παλιά πληγή
μονάκριβη δική μου

Ανθίζει καταχείμωνο
που οι φωνές κοπάζουν
έχει τη φυλωσιά πυκνή
και νύχια που χαράζουν
έχει τη φυλωσιά πυκνή
και νύχια που χαράζουν
ανθίζει καταχείμωνο
που οι φωνές κοπάζουν

Αγαπημένα πρόσωπα
αγαπημένα μάτια
έρχονται σαν τα κύματα
και αφήνουν κατακάθια

Μαραίνεται απ' το γέλιο μου
πίνει απ' τα δάκρυα μου
έρχεται στις παρέες μου
και κλέβει τη μιλιά μου
έρχεται στις παρέες μου
και κλέβει τη μιλιά μου
μαραίνεται απ' το γέλιο μου
πίνει απ' τα δάκρυα μου

Βαθιά πληγή, παλιά πληγή
πες μου τι να κοιτάξω
να μπω σε κόσμο σκοτεινό
ή πάλι να αγκαλιάσω
να μπω σε κόσμο σκοτεινό
ή πάλι να αγκαλιάσω
βαθιά πληγή, παλιά πληγή
πες μου τι να κοιτάξω

Αγαπημένα πρόσωπα
αγαπημένα μάτια
έρχονται σαν τα κύματα
και αφήνουν κατακάθια

Τα λέμε απόψε.

17 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Φυσικά τελείως φυσικά..με μπύρες και τρελό αποσπερίτη να μας κάνει άγρυπνους και βραχνούς σαν προφήτες...λίγα πράγματα θέλει ο άνθρωπος για να νιώσει ευτυχής..τα λέμε το βράδυ

3:26 μ.μ., Σεπτεμβρίου 19, 2005  
Blogger Hector Drone said...

Gee... does this mean you will miss tonight's rockumentary about raining pleasure and the indie greek scene? bad 4 u...
:-(

4:00 μ.μ., Σεπτεμβρίου 19, 2005  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

@Hector Drone: there's always tomorrow...;-)

5:07 μ.μ., Σεπτεμβρίου 19, 2005  
Blogger bloody sunday said...

Κι εγώ πιθανότατα εκεί θα'μαι. Μα αφήνουμε το γάμο για να πάμε για πουρνάρια (δλδ στους Raining Pleasure); Όχι απλά έλεος, πολυέλαιος!

Και με ένα τέτοιο ντοκυμαντέρ άνευ λόγου και ουσίας δίπλα σε ντοκυμαντέρ μεγαθηρίων (Dylan, Bjork - Sigur Ros, Jeff Buckley, Ramones etc) μήπως νομίζουν ότι είναι της ίδιας κλάσεως;

7:51 μ.μ., Σεπτεμβρίου 19, 2005  
Blogger bloody sunday said...

Και να ρωτήσω και κάτι; Γιατί ποστάρετε στα αγγλικά κύριε ντρόουν;

ΥΓ. Μην με παρεξηγήσετε για τους Pleasure, τους ακούω εδώ και 10 χρόνια (από μια κασσετοσυλλογή του 1ου τεύχους του φανζίν Overdub, για την ακρίβεια) και πιστεύω ότι είναι πολύ καλοί, ειδικά με την τελευταία άποψή τους για τον Χατζιδάκι.

7:57 μ.μ., Σεπτεμβρίου 19, 2005  
Blogger Rainman said...

Μαρκησία, έπρεπε να έρθεις χθες στους Pleasure ρε γαμώτο! Το live στο Bios ήτανε πολύ καλό.

2:18 μ.μ., Σεπτεμβρίου 20, 2005  
Blogger antonis_x said...

Μαρκησία πήγατε στον Θανάση; Πώς ήτανε; (Εγώ δυστυχώς ήμανε εκτός Αθήνας).

A propos, πώς τη λένε τη φίλη σας που είναι και φίλη του φίλου μου;
Μήπως "Σ";

3:01 μ.μ., Σεπτεμβρίου 20, 2005  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

@rainman: το live του Θανάση να δεις πως ήτανε...αποκλείεται να ήταν καλύτερο! ;-)

@antonis: ναι πήγα, στον Θανάση και μάλιστα με τη φίλη μου που είναι φίλη του φίλου σας και τη λένε "Σ"...;-)
ήταν απλά αριστούργημα...

4:05 μ.μ., Σεπτεμβρίου 20, 2005  
Blogger ΒΕΕΜΩΘ said...

Δηλαδή μόνο σε μένα φάνηκε μέτρια; Tους έχω ξαναδει σε μικρό κλειστό χώρο και ήταν πραγματικά απίθανοι. Χθες μου φάνηκε ότι κάτι δεν κόλλαγε ώρες ώρες...

5:01 μ.μ., Σεπτεμβρίου 20, 2005  
Blogger xryc agripnia said...

Αχ...πεστα Χριστιανε μου να παρω λιγο τ'απανω μου που ολοι εχουν ξετρελαθει και εγω εχω σκασει απ'τη ζηλεια μου!

7:13 μ.μ., Σεπτεμβρίου 20, 2005  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Τι να σου πω...
μου άρεσαν πολύ οι αυτοσχεδιασμοί τους. Νομίζω αυτό ήταν το καλύτερο μέρος της βραδιάς. Δεν τους είχα δει στο Χώρα και δεν μπορώ να συγκρίνω...

8:47 μ.μ., Σεπτεμβρίου 20, 2005  
Blogger antonis_x said...

Ελεήστε μας, Μαρκησία! Δώστε κανένα στοιχείο (πόση ώρα παίξανε, τί έγινε επί σκηνής, τί έκανε ο Μπαντούκ, πώς ήταν η Μάρθα...).
Φιλιά στη φίλη σας, που είναι και φίλη μου και φίλη του φίλου μου.

8:37 π.μ., Σεπτεμβρίου 21, 2005  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Έπαιξαν από τις 10 παρά μέχρι τις 2 παρά το πρωί.
Ο Μπαντούκ...σόλαρε (κυριολεκτικά και μεταφορικά).
H Μάρθα ήταν εξωπραγματική. Απίθανο πλάσμα.
Επί σκηνής επικρατούσε χαβαλές και ένα πολύ καλοδεμένο και καλοδουλεμένο σύνολο μουσικών...και αγάπη γι'αυτό που κάνουν.

10:01 π.μ., Σεπτεμβρίου 21, 2005  
Blogger antonis_x said...

Αυτά είναι...

αναμονή για το νέο CD και κανα χειμωνιάτικο live.

11:35 π.μ., Σεπτεμβρίου 21, 2005  
Anonymous Ανώνυμος said...

Και τώρα μιλάει η φίλη του φίλου σας που είναι και δική σας φίλη...Η συναυλία ήταν από τις λεγόμενες εμπειρίες κυρίως γιατί κάποια στιγμή αναρωτήθηκα αν βρίσκομαι στον Θανάση...Ακόμα και στο Χώρα δεν τα είχα δει αυτά..τρελοί αυτοσχεδιασμοί,Μάρθα θεά...εξαιρετική η τζαζιά κομμωτηριου(μανικιούρ,πεντικιούρ,μιζαμπλί)..Παρεπιπτόντως έμαθα ότι το Rocky ήταν σούπερ..Φιλιά Αντώνη..Μαρκησία απίστευτος ο Buckley ε?Στο τσακ ήμουν να ρθω..

11:48 π.μ., Σεπτεμβρίου 21, 2005  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Jackie oh μου κρίμα που δεν ήρθες...θα τον προλάβαινες, άργησε να αρχίσει (άρχισε 12:30 αντί 11:30)...

έχω βάλει μπρος τις παραγγελιές σου ;-)

8:22 μ.μ., Σεπτεμβρίου 21, 2005  
Blogger jojo said...

το πιο αγαπημένο μου τραγούδι... ο πιο αγαπημένος μου συνθέτης και ερμηνευτής...
δεν χάνω συναυλία του (χωρίς σοβαρότατο λόγο)
εχει για μένα συνυφανθεί με την δική μου αναγέννηση και την ανακάλυψη ενός καινούριου κόσμου.
μοναδικός σε κάθε εμφάνισή του.
οπως και όλο το team που τον συνοδεύει.
λατρεμένος!
αυτά...

10:39 π.μ., Σεπτεμβρίου 23, 2005  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker