Πέμπτη, Απριλίου 20, 2006

Γνωριζόμαστε από κάπου;


Με τον Κοκοβιό φτάσαμε νωρίς, αλλά τελικά είχε ήδη μαζευτεί κάποιος κόσμος. Είχε πλάκα - κοιτάζαμε ο ένας τον άλλον διερευνητικά, προσπαθώντας να μαντέψουμε ποιός είναι ποιός. Μετά με κυνήγησε το παρελθόν μου, με τη μορφή του Gelial, και για άλλη μια φορά διαπίστωσα πόσο μικρός είναι τελικά ο κόσμος - και δη η μπλογκόσφαιρα. Κόσμος, χαμόγελα, καλή διάθεση, γελαστές φάτσες ( με πρώτη τη Λεσπριτία), αμηχανία που σύντομα γινόταν καλή κουβέντα και γέλιο. Γνώρισα το Βατραχοκόριτσο, την Κλαψολεπίδα, Μικρή Ολλανδέζα (κουκλάρα), το Χνούδι, τη Μαριαλένα, τον Μακμάνους, τη Λίλι, την Ελίζα, τον Άβερελ, τον Πασκάλ, τη Ροδιά, τη Λουκρητία (γλυκύτατες αμφότερες!), τον Northaura (μεγάλη μούρη) τον Νίο, τον Τζορτζ is your man, την Άλεξ, τον Αλέξανδρο, ξεχνάω και μερικούς (blame the booze) και φυσικά άλλους δεν τους πρόλαβα καθόλου, μέσα στον γενικό χαμό -έως ότου ο Τουρίστας έριξε το σύνθημα και με έφαγε η μαύρη πίστα.
Face of the party: ένας από τους arxedia media, με το γούνινο σκουφί και την κάμερα, που είχε βγει στο μετερίζι του φωτορεπορτάζ.
Για τους σεσημασμένους Πρόβατο, Νανάκο, Κοκοβιό, Τον ψηλό-με-το-καρό, Mindstripper, Μπλογκαρισμένη, Chaka (cool tie, man!), Τρελοπίθηκο, Sadie, Γάτο, δεν θα μιλήσω. Θα σας κρίνει η ιστορία!
Ο ΒουΤου τα έδωσε όλα στη μουσική - το ίδιο και ο Drude. Είπε χορό και το εννοούσε, γι'αυτό και όσοι χορέψαμε, χορέψαμε με την καρδιά μας.
Ήταν ένα πολύ ωραίο πάρτι και αυτή η αίσθηση μου έμεινε όταν μείναμε οι τελευταίοι να κλείσουμε το μαγαζί, γελώντας στον δρόμο, διασχίζοντας εναλλάξ την Πειραιώς για να χαιρετηθούμε.
Τώρα που πήραμε τον αέρα, μπορεί να γίνει και το 2ο!

12 Comments:

Blogger mindstripper said...

Ο Ρώσος ήταν ο Μπιγκ Μπιπ.
(όταν είμαι υπο την επήρεια λειτουργώ και ως ρουφ)

Μένι μένι μμμμμμένι κίσεζ!

4:58 μ.μ., Απριλίου 20, 2006  
Blogger nanakos said...

Ένα έχω να σου πω: η στιγμή που έβγαλες από τη τσάντα τον Κούντερα ήταν το μεγαλείο της βραδιάς!! Σκύλα της λύσσας!
Για σένα όλα τα επίθετα στον υπερθετικό!
Σε φιλάρω μπολύ!

5:51 μ.μ., Απριλίου 20, 2006  
Blogger vatraxokoritso said...

ο κουντερα και οι ρογες του νανακου ηταν ολα τα λεφτα
..
ακομη δεν ξερω τι να σχολιασω..
δεν εχω λογια χαρηκα πολυ που σας γνωρισα!!!

6:16 μ.μ., Απριλίου 20, 2006  
Blogger northaura said...

εσύ κάπου στην πειραιώς πως εξαφανίστηκες έτσι γρήγορα;ήτανε τη στιγμούλα που κυλίστηκα ε; για πές;
φιλάρες!

9:03 μ.μ., Απριλίου 20, 2006  
Blogger pascal said...

Τελικά το πάρτι ήταν "μπόμπα", από κάθε άποψη.

9:14 μ.μ., Απριλίου 20, 2006  
Blogger YO!Reeka's said...

χαχαχα αυτό με το παρελθόν που σε κυνηγάει ακούγεται απειλητικό!!! εγώ δεν είμαι παρελθόν βρε, είμαι και πολύ μέλλον!
σε φιλώ και εις το εξής θα σε αποκαλώ Μαρκήσια του Ωωωωωω!

10:38 μ.μ., Απριλίου 20, 2006  
Blogger cheshire cat said...

history will be re-written from the toes of a moonwalking cat...

5:46 π.μ., Απριλίου 21, 2006  
Blogger Alexandros said...

Κι εγώ χάρηκα πολύ που σε γνώρισα καλή μου! :)

8:33 π.μ., Απριλίου 21, 2006  
Blogger Loucretia said...

Πολλες καλημερες στη κουκλαρα Μαρκησια :-)))
(Υ.Γ. μη με αποκαλεις "γλυκυτατη", καταστρεφεις τη Βοργιωδη φημη μου):-ΡΡΡ

2:13 μ.μ., Απριλίου 21, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

γεια σου μαρκησία!!!!! ακριβώς όπως σε περίμενα όμως!!!! τελείως δικαιολογημένο το nickname!

4:24 μ.μ., Απριλίου 21, 2006  
Blogger πολυβιος said...

χρόνια πολλά, αρχόντισσα κυρά. και πολλά φιλιά. στο επόμενο θα πάμε μαζί.

8:03 μ.μ., Απριλίου 23, 2006  
Blogger Depsorama said...

Χρόνια Πολλά κούκλα!

9:42 μ.μ., Απριλίου 24, 2006  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker