Σάββατο, Απριλίου 08, 2006

Διάλλειμμα το Σάββατο

Έλα τώρα. Προσπάθησε να σκοτώσεις το κουνούπι στον αέρα.
Πόσο ωραία χτυπάει το μικρό ρολόι.

Image hosting by Photobucket


Ακόμα έχω στο χέρι μου τη μυρωδιά του. Όχι βέβαια του απογεύματος αλλά του σώματός του. Αλλά δεν μπορώ να του μιλήσω για το απόγευμα. Δεν θα με καταλάβει.

Image hosting by Photobucket

Μιλάμε και δεν καταλαβαινόμαστε. Γι'αυτό κοιταζόμαστε. Συχνά. Και πολλή ώρα.

Image hosting by Photobucket

Φτάνει πια.

Δεν μ’ αρέσουν τα σπίτια, ούτε τ’ αυτοκίνητα ούτε οι άνθρωποι. Εδώ θέλω να μείνω. Για πάντα.

Image hosting by Photobucket

Πήγε να βγει, αλλά δεν ήταν από κει η έξοδος.

Image hosting by Photobucket

Στέκομαι. Είμαι σε τέλεια αρμονία. Δεν έχω καμία υποχρέωση και κανένας δεν έχει καμία υποχρέωση απέναντί μου.

Image hosting by Photobucket

0 Comments:

<< Home

eXTReMe Tracker