Σάββατο, Μαρτίου 04, 2006

Ο χρόνος είναι χρώμα


Τα γενέθλια είναι η πραγματική πρωτοχρονιά.
Αυτή τη μέρα την ξέρω καλά.
Τη μαθαίνω 30 χρόνια.
Ασυγκίνητη μπροστά στα νούμερα. Σπασμένο το κοντέρ.
Γερμανικός ρομαντισμός.
Μέσα στο φόβο της απόρριψης
.
Τριγύρω, τα στερεότυπα των αριθμών, των ηλικιών, βιολογικά ρολόγια που ποτέ δεν είχα κι ο χρόνος που δεν αναπληρώνεται, όσες μαντλέν κι αν έχω δίπλα μου.
Πόσο ωραία χτυπάει το μικρό ρολόι.
Ήθελα να μου δοθεί η ευκαιρία να δω τι θα γίνει παρακάτω.
Τα υπόλοιπα δεν με αφορούσαν. Ο σπασμένος ανεμοδείκτης μέσα μου έδειχνε τον δρόμο, αυτόν για τον οποίον δεν είχα ποτέ δικαιολογία και γι’ αυτό δεν τον εγκατέλειψα. Les routes qui ne promettent pas leur destination…
Τι λέει για μένα το βιογραφικό μου σημείωμα;
Σημάδι σε έβαζα, αλλά τώρα μεγαλώσαμε κι οι δύο. Κι εγώ είμαι ακόμα η μικρότερη. Αυτή που νιώθει συχνά όπως την πρώτη μέρα στο σχολείο.
Ανάμεσα στο οπισθόφυλλο του Μπαχτίν, το Chanel No19, τα ποιήματα του Καβάφη στις 3 το πρωί, χειροποίητες και μη καρφίτσες, εκεί που το όραμα έχει ακόμα νόημα. Εκεί, ανάμεσα σε εσάς, στο νούμερο που συνειδητοποίησα όταν το είδα σε μορφή κεριών.
Για αύριο: πολλά φιλμ για τη φωτογραφική, έτοιμη για βόλτες, για μαγεία, για Καπέλα Σιξτίνα, για γέλιο. Ίσως και για ελπίδα.
Σας ευχαριστώ, φίλοι μου.

Θα σας δω σε μέρη μακρινά

18 Comments:

Blogger greekgaylolita said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

1:38 π.μ., Μαρτίου 05, 2006  
Blogger greekgaylolita said...

Αφύσικα απλό
Γι'αυτό και τόσο δύσκολο..
(εμείς σ'ευχαριστούμε και χρόνια σου πολλά)

3:26 π.μ., Μαρτίου 05, 2006  
Blogger NetKerveros said...

Χρόνια πολλά ... και ελπίζουμε να δούμε και καμιά φώτο!

5:58 μ.μ., Μαρτίου 05, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μαρκησία μου
Σας εύχομαι κάθε ευτυχία και σας χαρίζω μία aporia maturna ώστε να ανάψετε, μπροστά στη λίμνη, τα κεριά με τα μάτια σας και να κάψετε τα άστρα.

7:13 μ.μ., Μαρτίου 05, 2006  
Blogger Rainman said...

Χρόνια σου πολλά, να περάσες τέλεια στην MOZarella. xxx

8:26 μ.μ., Μαρτίου 05, 2006  
Blogger schizophrenia said...

Χρόνια καλά και πολλά. Μακάρι το κοντέρ να παραμείνει σπασμένο και να απολαμβάνεις τα ταξίδια ανεξαρτήτως της ώρας αναχώρησης, της ώρας άφίξεως καθώς και της ταχύτητας.

9:26 π.μ., Μαρτίου 07, 2006  
Blogger drskafidas said...

xronia polla k eutixismena me polla polla polla taxidia!

11:06 π.μ., Μαρτίου 07, 2006  
Blogger ramon said...

χρονια πολλα και ευτυχισμενα

1:09 μ.μ., Μαρτίου 07, 2006  
Blogger mindstripper said...

Δεν θέλω "ίσως". Ειδικά όταν πρόκειται για τις ελπίδες και τα όνειρά μας. ;-) Ποτάμια αγάπης να σου φέρει ο χρόνος που έρχεται καλή μου. Με αγάπη πολλή ξεκινάει έτσι κι αλλιώς. ;-)
Πολλά φιλιά, να τα περάσεις πολύ πολύ όμορφα! xxx

2:04 μ.μ., Μαρτίου 07, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Είσαι τόσο τέλεια,
όσο σε διαβάζω
όλο και πιο πολύ μελαγχολώ,
περίεργα ήρθες και στάθηκες
μες τον μαραμένο κόσμο μου
και εγώ συνέχεισα να σε διαβάζω
και να τώρα που όλο και πιο πολύ μελαγχολώ όσο καμία άλλη φορά.
Μπορεί όμως και να μην υπάρχεις αναμεσά μας... ναι ναι μπορεί να είσαι και εσύ μια απο Αυτούς μια απο τους ΘΕΟΥΣ, ίσως έτσι η μελαγχολία μου να χαθεί έτσι όπως ήρθες. Μα και έτσι να είναι και εσύ είσαι μια απο τους Θεούς εγώ θα συνεχείσω να μελαγχολώ, δεν θα μου μένει τίποτα τωρα παρα μονάχα να σε λατρεύω σαν Θεά μου, μα ίσως να μπορέσω να γίνω και εγώ έστω ενας μικρός Θεός, έστω για μια στιγμή Εκεί κοντά ΣΟΥ.
Άραγε θα μου μιλήσουν ποτέ τα χνώτα σου?
Είδα πως είχες γιορτή, είπα να σου ευχηθώ δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω...

Μελάμπους

4:17 μ.μ., Μαρτίου 07, 2006  
Blogger Depsorama said...

Χρόνια Πολλά Πολλά, και όπως ακριβώς τα θες!

2:35 π.μ., Μαρτίου 08, 2006  
Blogger πολυβιος said...

χρόνια πολλά κι από εδώ (γιατί τα comments μένουν). φιλιά !

12:41 μ.μ., Μαρτίου 08, 2006  
Blogger Λαμπρούκος said...

Χρόνια πολλά, δεν άργησα, άργησα;

Kι αν άργησα οι ευχές μου θα σε ακολουθούν στο ταξίδι σου.

(Θλίψη: τι ωραία η Ιταλία)

12:21 μ.μ., Μαρτίου 09, 2006  
Blogger Mirandolina said...

Χρόνια πολλά και υγεία και χαρές και συγκινήσεις βαθιές!

12:39 μ.μ., Μαρτίου 09, 2006  
Blogger xryc agripnia said...

(Eγω παλι γιατι το ειδα τωρα αυτο;)

Οτι ποθεις να σε ποθει,γλυκεια μου.
Μονο αυτο.Φιλια.

6:07 μ.μ., Μαρτίου 09, 2006  
Blogger Sadie said...

Xronia sou polla pumpkin!!! <3

8:10 μ.μ., Μαρτίου 09, 2006  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για τις ευχές σας!!
με συγκινήσατε :)

ΧΧ

2:55 μ.μ., Μαρτίου 10, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χρόνια σου πολλά πολλά και πάνω απ'όλα καλά κι ευτυχισμένα! Απλά και όμορφα! :)

6:19 μ.μ., Μαρτίου 11, 2006  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker