Τετάρτη, Ιανουαρίου 25, 2006

Clouds in my coffee

Μιας και γίναμε Νορβηγία, πάρτε κι ένα τραγουδάκι από τα μέρη εκείνα, τα μακρινά και κρύα

Lift Me

(κατόπιν ευγενικών οδηγιών archive και της mindstripper)

Πολύ κρύο, πολλές κούπες τσάι, οι διαφορές ανάμεσα στα είδη αναγνωστών, πολλή μουσική, ένα συνέδριο, εισητήρια για το θέατρο, τηλέφωνα, ξανά τα βιβλία στοιβάζονται, μάζεψα χιόνι από τη βεράντα μου και την πέταξα στον ακάλυπτο.
Αν θυμάμαι καλά, είχε χιονίσει όταν ήμουν στο Δημοτικό - δεν ξέρω ποιά χρονιά. Με θάμβος κοίταζα έξω από το παράθυρο.
Χτες το βράδι στο ραδιόφωνο, κάποιος έβαλε το Half of everything. Μου φάνηκε αιώνες πριν όταν το άκουσα για πρώτη φορά. Και όσα μου είπε τότε, μου είπε και τώρα, μάλλον εξ αντανακλάσεως. Μου αρέσει ο Lloyd Cole.
Μου αρέσεις κι εσύ, που σκουπίζεις τα δάκρυά μου όταν κλαίω. Κι εσύ, που δέχεσαι τις αναίτιες εκρήξεις μου. Κι εσύ, που μπορείς πάντα να με κάνεις να γελάω, με το τίποτα.
Ώρα για τσιγάρο. Με την μπαλκονόπορτα ανοιχτή, στο χιόνι.

9 Comments:

Blogger nanakos said...

Lloyd Cole...! Δεν νομίζω πως ξέρω άλλο άνθρωπο που να τον γνωρίζει!! Κρίμα δεν είναι?!

1:37 μ.μ., Ιανουαρίου 25, 2006  
Blogger xwma_kai_nero said...

η φώτο απο Πάρνηθα;;

4:52 μ.μ., Ιανουαρίου 25, 2006  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Lloyd Cole: δισκάρα το Rattlesnakes!
αν ισχύει αυτό που λες, ναι, είναι κρίμα, νανάκο...

Δημήτρη, η φωτό από Νορβηγία! :)

Σκαφίδα, δεν κρυώνω. Δροσίζομαι ;-)

5:44 μ.μ., Ιανουαρίου 25, 2006  
Blogger vatraxokoritso said...

Και εσύ με πόρτα ανοιχτή?
..

6:01 μ.μ., Ιανουαρίου 25, 2006  
Blogger xwma_kai_nero said...

Άκυρος!!
Αλλα το σημείο αυτο μοιάζει με ένα μέρος στη Πάρνηθα.
Ένα μέρος που μπορείς να κρυφτείς..

6:18 μ.μ., Ιανουαρίου 25, 2006  
Blogger πολυβιος said...

θάμα, θάμα ! ξανάνοιξες τα comments ! καλά λέει ο σκαφίδας. κλείσε την πόρτα, κοπέλα μου, θα πουντιάσεις και μετά πώς θα πάμε για καφέ το σάββατο ???

7:48 μ.μ., Ιανουαρίου 25, 2006  
Blogger Sadie said...

Ti pio simantiko apo to na exeis enan tetoio anthrwpo konta sou. Akou ki emena. :)

Ta filia mou!

9:43 μ.μ., Ιανουαρίου 25, 2006  
Blogger mindstripper said...

Κι εμένα μου αρέσεις κι εσύ, που μπορείς και με κάνεις πάντα εκεί στο τέλος κάθε ποστ, ν' αφήνω την αναπνοή μου πάλι ελεύθερη και μαζί μ΄αυτήν, κι έναν μικρό-μικρό αναστεναγμό.

Ζεστά χειμωνιάτικα φιλιά. :-)

10:55 μ.μ., Ιανουαρίου 25, 2006  
Blogger Dimitra said...

Φιλιά και από εδώ, που - περιέργως - έχει λιακάδα!
You were missed...
xx

11:48 π.μ., Ιανουαρίου 26, 2006  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker