Πέμπτη, Νοεμβρίου 10, 2005

Ιστορία του ματιού: ιδανική για το τρόλεϊ

Μία και μία - δεν έχω και τσατσάρα να κόβω δοντάκια.
Η μυστική συνταγή του ποπ κορν και τα μπισκότα επιβράβευσης, ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου με δύο επίθετα και η κονκάρδα αναγνώρισης αλά Ανώνυμοι Αλκοολικοί.
Μία και μία - και μετά πως το λένε, απολύομαι ψαρούκλες τα μαλλιά μου κάνω μπούκλες (ούτε καν γι'αυτό δεν φτάνουν), όταν βλέπω αεροπλάνο μού΄ρχεται να την κάνω (γενικώς), σκέφτομαι μόνο αυτά που θα συμβούν όταν πατήσω το ποδάρι μου εκεί.
Η γιαπωνέζα πριγκήπισσα Ταχοχαμένα και τα κομμένα πόδια του Τζακ, ο υπερήρωας της Κρήτης και η απαγορευμένη σχέση της καμήλας με τη βαζελίνη.

Και τώρα, ώρα για ποτό.

17 Comments:

Blogger Rainman said...

Κανόνισε να γυρίσεις πίσω γρήγορα, αλλιώς θα έρθω να σε πάρω... Δεν αντέχω πια, όλοι έχουν μαζευτεί στην ίδια χώρα και μόνο εγώ έχω ξεμείνει εδώ... :-(

10:22 π.μ., Νοεμβρίου 11, 2005  
Blogger drskafidas said...

να περάσεις όμορφα!!!!!!

10:40 π.μ., Νοεμβρίου 11, 2005  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μη μου πεις; Έρχεσαι στο Νησί;

12:32 μ.μ., Νοεμβρίου 11, 2005  
Blogger averel said...

Δηλαδη πριν το γραψεις δεν ειχες πιει τιποτα?

1:54 μ.μ., Νοεμβρίου 11, 2005  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

@rainman: θα γυρίσω όσο γρήγορα γίνεται..;-)
@liakos: ναι, έρχομαι στο νησί! :)
@drskafidas: ευχαριστώ πολύ :)
@σαδίστρια: λογικό να μείνεις εκεί! ;-)

@averel: όχι, δεν είχα πιει τίποτα, άι σουέαρ! ;-)

2:43 μ.μ., Νοεμβρίου 11, 2005  
Blogger sensualmonk said...

[μικρά μετρική διόρθωσις, if you'll allow the momentary (?!)pedantry: "όταν βλέπω αεροπλάνο / μού ΄ρχεται ΓΙΑ να την κάνω" - κομμάτι ανώμαλος ακούγεται η σύνταξις, i know (για μας τους χαμουτζήδες πρωτευουσιάνοι), αλλά παραδίδεται και σε ντοπιολαλιές, και στο δημοτικό, ου μην αλλά και στο ρεμπέτικο]

bon voyage!

5:42 μ.μ., Νοεμβρίου 11, 2005  
Blogger mindstripper said...

Ρε τον κακομοίρη τον πατέρα...
Άντε κι ένα μοχίτο (για το δρόμο) επιβάλλεται. ;-)

5:50 μ.μ., Νοεμβρίου 11, 2005  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

@lady elle: και το κυριότερο, με ποιόν θα καταλήγεις πάντα για ψώνια, ακόμα κι αν δεν έχεις βγει με αυτή την πρόθεση;; ;-))

@sensual monk: διόλου ανώμαλος η σύνταξις, το αεροπλάνο έρχεται για/ έτσι ώστε να την κάνω...;-)

@mindstripper: one more cup of coffee for the road, το ξέρω, one more mojito, το ακούω πρώτη φορά! ;-)

6:55 μ.μ., Νοεμβρίου 11, 2005  
Blogger Unknown said...

τυχερή την κάνεις... ;)

11:22 μ.μ., Νοεμβρίου 13, 2005  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Ma den gyrisa!
exo akoma...;-)

12:49 μ.μ., Νοεμβρίου 15, 2005  
Blogger violent unknown event said...

Πρόκειται για την πριγκίπησσα Taho Hamena και τον αγαπημένο της Yakatsi Natsikaru. Μαρκησία μην μου χαλάτε το υλικό των χαϊκού μου. Παρακαλώ!

ΥΓ. Λέγε με Δάσο

1:52 μ.μ., Νοεμβρίου 15, 2005  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Συγνώμη Δάσο μου! ευτυχώς έβαλες τα πράγματα στη θέση τους..;-)

12:29 μ.μ., Νοεμβρίου 16, 2005  
Blogger violent unknown event said...

Anytime dearie!
Αλήθεια, θέλεις τo link του apollonia είπαμε και τι άλλο;

3:05 μ.μ., Νοεμβρίου 16, 2005  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Όχι, αυτό είχαμε πει..και γω σου χρωστάω ένα link, πρέπει να θυμηθώ ποιό! ;-)

6:29 μ.μ., Νοεμβρίου 16, 2005  
Blogger drskafidas said...

περιμένουμε τις ιστορίες εξ αγγλίας ή η ωρα για ποτό συνεχίζεται με άπειρα παιντς???

10:00 μ.μ., Νοεμβρίου 16, 2005  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Πολλά pints και πολύ κρύο! ;-)

1:04 μ.μ., Νοεμβρίου 17, 2005  
Blogger l'esprit de l'escalier said...

Δηλαδή από αυτό εγώ έπρεπε να καταλάβω ότι πηγαίνεις στο Λονδίνο; Tζίφος. Καλά έχω βάλει i-mood ignorant στο μπλογκ μου.

Είμαι αδής, αλλά όχι τόσο ώστε να μην καταλάβω ότι θα μας λείψεις - εκτός αν γράφεις από Το Νησί.

2:38 π.μ., Νοεμβρίου 21, 2005  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker