Δευτέρα, Οκτωβρίου 03, 2005

Μια Κυριακή

Είμαι ορκισμένη εχθρός της Κυριακής.
Αν, όμως, οι Κυριακές έμοιαζαν έστω και λίγο με την χτεσινή, θα άλλαζα ευχαρίστως γνώμη.
Ίσως φταίει το ότι έπινα κρασί για το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας (βοηθάει). Ίσως φταίει το ότι έπινα παρέα με τις φωτεινότερες, πιο σπιρτόζικες φάτσες.
Ίσως επειδή η Πλάκα, τα Αναφιώτικα, η οδός Βύρωνος, οι βουκαμβίλιες, τα στενάκια με τα περίεργα ονόματα, οι Αέρηδες, ο ήλιος, όλα αυτά έχουν ακόμα γοητεία. Μπορείς ακόμα να κάνεις μια βόλτα σε όλα αυτά που είναι τόσο γλυκά. Και φυσικά υπάρχει η οδός Θεωρίας (μερικοί ψάχνουν ακόμα την οδό Πράξης).
Ίσως μάλλον επειδή - και κυρίως- μπορώ ακόμα να γελάω, να μην έχω σχέδιο, να ονειρεύομαι περπατώντας ανάμεσα στα περίπτερα της έκθεσης βιβλίου.

Α, και καλό μήνα.

4 Comments:

Blogger Dimitra said...

Λοιπόν, κι εγώ έτσι τις βλέπω τις Κυριακές συνήθως (και τα Χριστούγεννα, και τις γιορτές και όλες αυτές τις στιγμές που πρέπει να σ'αρέσουν και να είσαι ευτυχισμένος και να τις χαίρεσαι και όλα να είναι σαν καρτ-ποστάλ ή Αμερικάνικη ταίνια).
Αλλά, ναι, η πραγματικότητα μερικές φορές όντως μας ξαφνιάζει ευχάριστα - ευτυχώς :)

Οι Αέρηδες είναι πράγματι υπέρχοι... Εμένα προσωπικά μου θυμίζουν εφηβικά ηλιοβασιλέματα, χέρι με χέρι με αγόρια που δεν έπρεπε να βλέπω και φιλιά καθώς (νομίζαμε) πως κανείς δε μας βλέπει. Θα έδινα σχεδόν τα πάντα για να ξανανιώσω αυτή τη γεύση στο στόμα (sic) καθώς η Τσιμεντούπολη φοράει τα βραδινά της - με τ φεγγάρι, τα μπαλκόνια, και τα λουλούδια της σε γλάστρες και τενεκέδες από φέτα ...

8:02 μ.μ., Οκτωβρίου 03, 2005  
Blogger Rainman said...

Κοριτσάκι, θα μου δώσεις και μένα έναν Woodstock που έχεις πολλούς?

Καλό μήνα!

9:15 μ.μ., Οκτωβρίου 04, 2005  
Blogger Gypas said...

Καλά πάτε καλά οι Κυριακές βαρετές!!! Έχει τόσα πράγματα να ασχοληθείς την Κυριακή. Για να τα πάρουμε από την αρχή έχει ποδόσφαιρο, έχει ποδόσφαιρο ή ακόμα ακόμα αν βαρεθείς έχει και ποδόσφαιρο!

10:45 μ.μ., Οκτωβρίου 04, 2005  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

@scorpina: καμιά φορά είμαι τυχερή και τα βρίσκω! ;-)

@rainman: ευχαρίστως θα σου δώσω! :)

@gypas: έχεις δίκιο. Χαζομάρα μου. Πως να βαρεθώ με τόσο ποδόσφαιρο?

9:54 π.μ., Οκτωβρίου 05, 2005  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker