Τρίτη, Οκτωβρίου 18, 2005

Στο μυαλό του Τιμ Μπάρτον


Θέλω να ζήσω στη Λούμπαλαντ, να κάνω χορευτικά τύπου Έστερ Γουίλιαμς με φόντο τον καταρράκτη από σοκολάτα, να τραβάω κουπί στον ροζ ιππόκαμπο με τους Ούμπα Λούμπα, να φάω καραμελωμένα μήλα που κρέμονται από τα δέντρα, να κυλιστώ στο πεντανόστιμο γρασίδι, να μπω στο ασανσέρ-διαστημόπλοιο, να διακτινιστώ από το σαλόνι στην τηλεόραση και να μου κάνει ψυχανάλυση ο Ούμπα Λούμπα με το ριγέ κοστούμι και τα κοκκάλινα μαύρα γυαλιά.

Φυσικά, θέλω τον Τζόνι Ντεπ να μου κάνει ξενάγηση στο εργοστάσιο σοκολάτας.

Θέλω η ψυχή μου να λιώνει από παιδική, αμόλυντη χαρά.

12 Comments:

Blogger Chrisa said...

Και εγώ το είδα και θέλω ακριβώς αυτό που ζητάς!!! O Barton είναι τετραπέρατος!!!!

1:52 μ.μ., Οκτωβρίου 18, 2005  
Anonymous Ανώνυμος said...

:))

9:15 π.μ., Οκτωβρίου 19, 2005  
Anonymous Ανώνυμος said...

Γιατί να μην έχει ανακαλυφτεί η τηλεκίνηση του Γουίλι Γουόνκα και ως άλλη Lacta να κάνω μπλουμ απευθείας στις ταινίες του?Why?

10:54 π.μ., Οκτωβρίου 19, 2005  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

@lady elle: παραπονιάρα...

@jackie oh: πάντως η Λούμπαλαντ υπάρχει. Το διαπιστώσαμε ιδίοις όμμασι! ;-)

10:58 π.μ., Οκτωβρίου 19, 2005  
Blogger antonis_x said...

Από την Κυριακή που είδα την ταινία με κάτι φίλους, όταν συναντιόμαστε τραγουδάμε "Willy Wonka, Willy Wonka...". Άκρως εθιστικό.
(Βασικά, το τέλος της ταινίας δεν μου πολυάρεσε- παράπεσε δίδαγμα στη συνταγή.)
Αναμονή για το Corpse Bride!

9:24 π.μ., Οκτωβρίου 21, 2005  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

@antonis: Για το Corpse Bride, οι πράκτορές μου στην Αγγλία μου είπαν ότι πρόκειται φυσικά περί υπέροχης ταινίας..

9:31 π.μ., Οκτωβρίου 21, 2005  
Blogger πολυβιος said...

αυτό το τελευταίο "θέλω" ευτυχώς που δεν ακούγεται σαν τα "θέλω" του κακομαθημένου κοριτσιού στην ταινία. νομίζω ότι είδα ένα σκιουράκι ...

1:23 μ.μ., Οκτωβρίου 21, 2005  
Blogger Sadie said...

Τις πιο γλυκές μου καλησπέρες!

Τι άλλο να πω... Περιμένω το Corpse Bride όπως περιμένω το πτυχίο... (και το κακό είναι πως το Corpse Bride αργά ή γρήγορα θα το δω, το πτυχίο πάλι.........)

2:41 π.μ., Οκτωβρίου 24, 2005  
Anonymous Ανώνυμος said...

τους σοκολατένιους μου χαιρετισμούς σε Βερίδιον και Μαρκησία (ξέρεις εσύ)

12:40 μ.μ., Οκτωβρίου 24, 2005  
Anonymous Ανώνυμος said...

κοπελιες ανοιγουμε και κανα μεηλ
ετσι (ξερω, βγαλε τη σκουφια σου και βαρα μας);-)
Τα σοκολατενια μου φιλια :)

1:18 μ.μ., Οκτωβρίου 24, 2005  
Blogger Unknown said...

Δεν θέλω να σε πληγώσω αλλά 4 στα 5 παιδάκια δεν είχαν αμόλυντη χαρά αλλά ήταν αλλοτριωμένα από την σημερινή καταναλλωτική κοινωνία....

12:21 π.μ., Οκτωβρίου 25, 2005  
Blogger bereniki said...

htan to agaphmeno mou biblioi otan hmoun paidaki - eixa grapsei ki ekthesi sto sxoleio gia ton charlie kai to ergostasio :)
apisteuta didaktiko paidiko biblio kai apisteuta didaktiki kai h tainia!
kalhspera :)

7:58 μ.μ., Σεπτεμβρίου 20, 2006  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker