Δευτέρα, Ιανουαρίου 23, 2006

Αστροπλόοι και πεζοί

Σάββατο βράδι, οι ομορφότερες φάτσες Αθηνών και περιχώρων, απέναντί μου, δίπλα μου. Αυτές που με παρηγορούν. Αυτές που με αλαφραίνουν. Αυτές που έχω στην καρδιά μου. Οι απώλειες της βραδιάς αναμένονται για επαναληπτικό γύρο.
Αργά, αλλά σταθερά το νιώθω - σαν μετακίνηση τεκτονικής πλάκας κάπου στο βάθος, εκεί που τίποτε άλλο δεν κινείται. Εκεί που δεν βρίσκω καταφύγιο ούτε στα βιβλία, ούτε στις μουσικές, ούτε καν σε ένα λευκό χαρτί - που επιστρέφει εκείνο που ήμουν -, ίσως μόνο σε μάτια φλογερά, και τα μάτια και η φωτιά, δεν γίνεται αλλιώς. Σε αυτό το βάθος, κάνω προσπάθειες να αφουγκραστώ την επιφάνεια, χωρίς αναπνευστήρα. Τα αυτιά μου βουίζουν, η πίεση του βάθους δεν με ενοχλεί, τα μάτια μου ζητούν άλλου είδους όραση, εκείνη που είναι ασκημένη στα βάθη και το φως του ήλιου τα ενοχλεί.
Επιτέλους χειμώνιασε κι εδώ. Μου αρέσει να παίρνω το τρένο και να έρχομαι να σε βρω.
Ακούγομαι... ή μήπως εγώ δεν μπορώ πια να μιλήσω; Μήπως εσύ με ακούς αλλά...εγώ δεν με ακούω;
Σπασμένος δίσκος νιώθω, αλλά ούτε στη σιωπή δε χωράω πια, ή με διώχνει κι αυτή. Καμιά φορά απλά έτσι είναι. Το ξέρεις.
Μέχρι την άλλη φορά, που κάτι δίπλα μου θα αστράψει. Αυτόνομο και πλήρες. Σαν ένα ξημέρωμα.

Μέσα απ' τα χέρια μας γλίστρησε η γνώση....

5 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

"Ακούγομαι... ή μήπως εγώ δεν μπορώ πια να μιλήσω; Μήπως εσύ με ακούς αλλά...εγώ δεν με ακούω;"
το νιωθω και γω αυτο σ'ευχαριστω που καταφερες να το βαλεις σε λεξεις γιατι εγω δεν μπορουσα.

6:30 μ.μ., Ιανουαρίου 23, 2006  
Blogger nonplayer said...

Μαρκησία:

Αν υποπτευθώ πως σου συμβαίνει κάτι που δεν με περιλαμβάνει, θα σε πάρω μαζί μου στο υγρό καταφύγιο!

Εξηγήσου!

12:18 π.μ., Ιανουαρίου 24, 2006  
Blogger drskafidas said...

hey bobby marley sing something good to me...
this world goes crazy, it s an emergency...

4:36 μ.μ., Ιανουαρίου 24, 2006  
Blogger nanakos said...

Συμφωνώ με τον πρόεδρο! Ποιός? Που? Πότε? Με ποιούς ήσουνα? Ποια τρένα παίρνεις? Για ποιού την χάρη? Έξω χιονίζει μαντάμ που τραβάς εσύ? :-)

10:23 π.μ., Ιανουαρίου 25, 2006  
Blogger nonplayer said...

Ποιόν πρόεδρο βρε ανόητε; Στρατηγός είμαι...

1:16 π.μ., Ιανουαρίου 26, 2006  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker