Τετάρτη, Μαΐου 17, 2006

Έρωτες το καλοκαίρι

a G. et G.
Θα ζητάω ζάχαρη. Λεμόνια θα φέρνω εγώ.
Διαλέγω μπλε ποτήρι, ασορτί με την μπλούζα μου.
Πέφτω στο ράφι που συχνάζει ο Ρολάν. Η Επικράτεια των Σημείων.
Στο βάθος, η Λένα. Μιλάμε γι'αυτήν.
Το σπίτι είναι σαν καταφύγιο από κάθε τι μέτριο. Κι εδώ μέσα, όλα είναι γενναιόδωρα. Τα βλέμματα, τα γέλια, τα ακούσματα, οι αδυναμίες. Και το σουφλέ σοκολάτας είναι το καλύτερο της χώρας.

Mas que nada - Sergio Mendes

Στον ακάλυπτο, τα γατάκια έχουν ξαπλάρει κάτω από μια σκιά και παίζουν μέχρι να τους πάρει ο ύπνος.
Δεν αντέχω ούτε τσιγάρο να κάνω, το τσιμέντο φλέγεται.
Απλωμένα ρούχα.
Θέλω ύπνο στη βεράντα, με ρεσιτάλ τζιτζικιών, μακριά μαγιό κάτω από ψάθινα καπέλα - το βράδι μπύρες και γέλια.
Θέλω ένα καλοκαίρι γαλαζοκίτρινο.
Σαν το βλέμμα μιας γάτας.

8 Comments:

Blogger Λαμπρούκος said...

σαν το νερό με θειάφι!

(γμτ μου δε μου ρχόταν τίποτα άλλο)

5:02 μ.μ., Μαΐου 17, 2006  
Blogger drskafidas said...

κι εγω θέλωωωωωωωωωωωωωωω

5:56 μ.μ., Μαΐου 17, 2006  
Blogger YO!Reeka's said...

ναι στον Ρολάν, αλλά με Αποσπάσματα Ερωτικού Λόγου
χεχεχεχε το ξαναδιαβάζω κάθε καλοκαίρι και μάλιστα στην παραλία!

5:56 μ.μ., Μαΐου 17, 2006  
Blogger xryc agripnia said...

Nα σου πω ενα μυστικο;...Σκυψε να μην μας ακουσουν....Μ'ακους;Να ερθεις εδω.Σσσςς.Μη το λες παραεξω.
;)

7:18 μ.μ., Μαΐου 17, 2006  
Blogger candyblue said...

....Είχα χρόνια ν’ ανοίξω εκείνο το σπίτι
που τα οχτάχρονα πόδια μου
βημάτιζαν στο ξύλινο πάτωμά του
και τα μικρά μου δάχτυλα, ξεκολλούσαν
τον διπλοασβεστωμένο τοίχο.


Χρόνια ολόκληρα που ξεκολλάνε
από την ψυχή μου, όπως οι σοβάδες.

Κι εκείνη η εκκλησία.....!

Με το μάτι του Θεού ζωγραφιστό
να φυλακίζει όλους τους δεκαπενταύγουστους.

1:36 π.μ., Μαΐου 18, 2006  
Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

Σε είχα ξεχάσει Μαρκησία αλλά σε ξαναβρήκα! Ζητώ ταπεινά συγχώρεση κάνοντας δέηση στο καλοκαίρι που εγώ θα το περάσω σε πολύ άσχημα κλήματα....για να με λυπηθείς :)

12:45 μ.μ., Μαΐου 18, 2006  
Blogger nanakos said...

Sorry, kata lathos mpika!

xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo

12:56 μ.μ., Μαΐου 18, 2006  
Blogger Memento aka a moment in life said...

ομορφο καλοκαιρι! τελικα ολες οι ομορφες στιγμες στη ζωη ειναι οι πιο απλες ... Μια ομορφια ... γαλαζιο κι ασπρο,
κιτρινο και πρασινο,
μαυρο και κοκκινο . . .
αυτο ειναι καλοκαιρι!

9:17 μ.μ., Μαΐου 18, 2006  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker