Παρασκευή, Μαΐου 26, 2006

Εξομολογήσεις μιας διανοήτριας


Διαλέγω κουταλοπήρουνα υπό τους ήχους των ΑΒΒΑ.
Κάνω χορευτικά τραβολογώντας το δύστυχο παραφορτωμένο καρότσι μου. Όχι, δεν θα πάρω το κέρατο που καθαρίζει σκόρδα, ούτε το χτυπητούρι, ούτε το μεταμοντέρνο σουρωτήρι. Μόνο ανοιχτήρι παίρνω, για τα μπουκάλια κρασί που μέλλεται να ανοίξουν.

How green was my valley
how strange was my dream
how jaded my fantasy
how sour my cream

Μου κόλλησε σαν τσίχλα στον εγκέφαλο.
Χρόνια πριν, σε μια κασέτα με χειροποίητο εξώφυλλο, κίτρινα μάτια κι ένα φιλί στο σκοτάδι με γεύση μανταρίνι, τον περίμενα σε ένα πεζούλι των Εξαρχείων.
Η μουσική μένει πάντα - ξέρεις, αυτή που δεν χωράει σε κανένα discman, σε κανένα ipod. Αυτή που παίζει μονίμως στο κεφάλι μου. Που ακούω κάπου μονίμως στο βάθος, εκεί στην κοσμάρα μου, την οποία περιφέρω περιχαρής ανά την πόλη.
Καμιά φορά, με κάνω και ανησυχώ.

The Astronauts - How green was my valley

8 Comments:

Blogger YO!Reeka's said...

ωραίο τραγουδάκι!
την καλημέρα μου

1:46 μ.μ., Μαΐου 26, 2006  
Blogger pascal said...

"Καμιά φορά, με κάνω και ανησυχώ"
Αηδίες. Μια χαρά νορμαλ σε βρίσκω, κι' εσένα και την κοσμάρα σου (απ' όσο συμπεραίνω από τα κείμενά σου δηλαδή).
Τις καλησπέρες μου.

2:53 μ.μ., Μαΐου 26, 2006  
Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

Nice κοσμάρα όντως...
Το καθαριστήρι του σκόρδου ξανασκέψου το όμως....βοηθάει τρελά!!!

6:35 μ.μ., Μαΐου 26, 2006  
Blogger Nick D said...

Eida oti sou aresei o DJ Shadow. Akouga kai egw poly alla kapws paliotera, eidika to 1998-99.

Sou proteinw loipon to UNKLE - Psyence Fiction. Einai kataplhktiko CD pou exei grapsei, me poly kales synergasies mesa (sigoura 8a anagnwriseis kommatia apo ekei). Akougetai kai twra ANETA, and if you can't find it anywhere, email me and I'll hook you up.

Xairetw

8:44 μ.μ., Μαΐου 26, 2006  
Blogger άρχοντας Κώστας said...

χαχα...

μ' έκανε και γέλασα το ποστ σου... ειδικά στο τέλος.

μη στεναχωριέσαι πάντως δεν είσαι η μόνη. Και στο δικό μου κεφάλι παίζουν μουσικές [όταν σταματάνε να μου μιλάνε οι φωνές].

Να ζήσουμε να τη χαιρόμαστε την κοσμάρα μας... :)

12:18 π.μ., Μαΐου 27, 2006  
Blogger Mantalena Parianos said...

Μαρκησία...
όπως έγραψε κάποτε κι ένας φίλος "είμαι ο βασιλιάς του κόσμου, μόνο που αυτός ο κόσμος δεν είναι για μένα"
Ωραία είναι εκεί έξω όταν το "έξω" βρίσκεται μέσα στο κεφάλι σου...
Πιστεύω πως ξέρω για τι μιλάς baby!

1:31 π.μ., Μαΐου 27, 2006  
Blogger Purple Overdose said...

Και Astronauts; Κυρία μου, πλέον είμαι σίγουρος ότι γνωρίζετε από μουσική...Τους ασπασμούς μου!

2:03 π.μ., Μαΐου 27, 2006  
Blogger Mantalena Parianos said...

Γιατί δεν κατεβαίνει το κομμάτι γμτ?
γκρρρ

2:24 π.μ., Μαΐου 27, 2006  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker