Πέμπτη, Μαΐου 25, 2006

Hands Clean



Η πόλη θα ξυπνήσει κι εγώ θα τρέχω να προλάβω το τρένο.
Θα κυνηγάω λέξεις στον ύπνο μου.
Ο ύπνος μου θα είναι βαθύς, με μοναδικό σκοπό να με ξεκουράσει. Δεν βλέπω όνειρα.
Όταν βλέπω όνειρα, την επομένη τα θυμάμαι - βλέπω ότι πέφτω από έναν γκρεμό και δεν παθαίνω τίποτα. Παλιότερα έβλεπα εσένα, να με κοιτάς, να με κρατάς - και ξυπνούσα με το βλέμμα μου πάνω σου.
Θα έχω δύο δωμάτια γεμάτα με ό,τι μου αρέσει, γωνία Θεωρίας και Πράξης.

Photobucket - Video and Image Hosting
Βλέποντας θάλασσα, ίσως βλέποντας όνειρα.
Μου ανήκει πανηγυρικά το βραβείο αυτισμού - πολλά σκέφτομαι, πολλά συμβαίνουν, με τίποτα όμως δεν μου κάνει κέφι να ασχοληθώ, παρά μόνο με λίγα.
Μου λείπουν οι φίλοι μου.
Φέτος, για πρώτη ίσως φορά, δεν κάθομαι να πω τι έγινε πέρσι τέτοια εποχή. Το πέρσι μας τελείωσε με το πέρσι. Με τη συναυλία του DJ Spooky, τα βράδια με ποταμούς κρασί και Λένα και Smiths και την ξεχειλισμένη ανάγκη. Σαν να το ξέχασα.
Το φέτος πάλι, μου φαίνεται καλύτερο. Για άγνωστο λόγο.
Δεν προλαβαίνω να με δω, παρά μόνο τα πρωινά στο τρένο, όταν ξεκλέβω τις σελίδες ενός βιβλίου, όταν το βλέμμα μου συναντιέται με το βλέμμα κάποιου κουρασμένου συνεπιβάτη, στιγμιαία, ανεπανόρθωτα.

Photobucket - Video and Image Hosting

Νιώθω ελαφρύτερη, με μια χαρά ανεξήγητη, εκεί που είχα να νιώσω πραγματική χαρά μήνες.
Δεν μιλάω γι'αυτό, θέλω να το κρατήσω δικό μου, όσο γίνεται κάτι να είναι δικό μου, για όσο γίνεται να είναι.

Τρία αγόρια κι ένα κορίτσι, μου τραγουδάνε:

Elliott Smith - Because (Beatles cover)
Nick Drake - Pink Moon
Jeff Buckley - All Flowers in Time

Tori Amos - Cornflake girl (live at Pinkpop festival)

10 Comments:

Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

"Νιώθω ελαφρύτερη, με μια χαρά ανεξήγητη, εκεί που είχα να νιώσω πραγματική χαρά μήνες.
Δεν μιλάω γι'αυτό, θέλω να το κρατήσω δικό μου, όσο γίνεται κάτι να είναι δικό μου, για όσο γίνεται να είναι."

Τι να πω....μες στο μυαλό μου είσαι...Καλημέρα (με κεφιά και αγαπούλες)

11:48 π.μ., Μαΐου 25, 2006  
Blogger Mantalena Parianos said...

Αγαπημένη Μαρκησία, δροσερές καλημέρες...
Η δεύτερη φώτο είναι απ' τη Σύρα?
Αχ...

11:50 π.μ., Μαΐου 25, 2006  
Blogger Rainman said...

H γωνία Θεωρία και Πράξης είναι κρίσιμη και βασανιστική (έχω ξεμείνει πολλές φορές εκεί). Beautiful post! x

12:47 μ.μ., Μαΐου 25, 2006  
Blogger diki said...

Ναι η Σύρος είναι γειτονάκι. Αυτή η πλευρά της της έδωσε το όνομα Μικρή Βενετία. Και πιο πίσω το Νεώρειο σκέτη... ομορφιά. :-(

1:10 μ.μ., Μαΐου 25, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Οι ανεξήγητες χαρές είναι και οι πιο δυνατές, Μαρκησάκι μου!
Σε κινητοποιούν και σε εξυψώνουν.
Και τις δέχεσαι χωρίς πολλά "γιατί", γιατί ορισμένα πράγματα λειτουργούν καλύτερα όταν θυμόμαστε και τα ένστικτά μας πού και πού.
Καταπληκτικό ΚΑΙ αυτό το κείμενο, thanx for the beauty!

xxxxxx
Κοκοβιός

2:15 μ.μ., Μαΐου 25, 2006  
Blogger still ill said...

Θεωρία και πράξη.Μια άσκηση φυσικής άλυτη.Και ο Morrissey να ψιθυρίζει "Hold on to your friends".Ακόμα και όταν αυτοί λείπουν.
(Παρεμπιπτόντως,καταπληκτική η θέα απ'τα Βαπόρια ).

2:30 μ.μ., Μαΐου 25, 2006  
Blogger Purple Overdose said...

Κυρία μου, για το Nick Drake και μόνο, σας ασπάζομαι τα μάλα! :)

2:42 μ.μ., Μαΐου 25, 2006  
Blogger greekgaylolita said...

Στιγμιαία,ανεπανόρθωτα κι ανεξήγητα
Για όσο
Ναι..

7:57 μ.μ., Μαΐου 25, 2006  
Blogger andy dufresne said...

Παρατηρώ ότι λείπει απ' τα soundtrack των Posts ο Sufjan Stevens.

Αν δεν σου αρέσει, πάσο.
Αν δεν έχεις ακούσει, σπεύσε.

5:40 μ.μ., Μαΐου 31, 2006  
Blogger Me:Moir said...

"Θα κυνηγάω λέξεις στον ύπνο μου"
Τελικά το παθαίνεις κι εσύ?

11:03 π.μ., Νοεμβρίου 27, 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker