Κυριακή, Ιουνίου 04, 2006

Story of a song II

Photobucket - Video and Image Hosting

O πρώτος δίσκος που αγόρασα ήταν Greatest Hits των Stranglers. Νομίζω ήμουν γύρω στα 15 μισό με 16. Τον αγόρασα από το Happening, στη Χαριλάου Τρικούπη, που είχε τα χεβιμεταλάδικα. Εκεί πήγαινα να χαζέψω Σάββατο πρωί, με την τότε κολλητή μου, τη Βίκυ, δίσκους των Halloween και των Megadeth, να πάρω pins των Metallica για τον αδερφό μου, στα κλεφτά και για μένα ίσως...εκεί άφηνα το χαρτζηλίκι μου, όταν κατάφερνα να το μαζεύω. Εκεί και στα βιβλία. Και στο άλλο το δισκάδικο που ήταν στη Διδότου, δεν θυμάμαι το όνομά του, ίσως ήταν το Discobole ...εκεί πήρα το single του Policy of Truth με το κατακίτρινο εξώφυλλο, τους Smiths.
Δεν θυμάμαι τι χαρτζηλίκι έπαιρνα, θυμάμαι όμως με πόση χαρά το ξόδευα σε ήχους και σε λόγια που αγαπούσα. Πόση σημασία είχε για μένα αυτή η τελετουργία του Σαββάτου πρωί, η βόλτα, το χάζεμα, το ψάξιμο, η ανακάλυψη της μουσικής, η μυρωδιά των βιβλίων στα ράφια.
Πόση σημασία έχει ακόμα και προσπαθώ να την τηρώ όποτε μπορώ.
Μόνη, με τα ακουστικά στα αυτιά, να σιγομουρμουρίζω κάποιο τραγούδι και να περπατάω στους δρόμους που μοιάζουν ίδιοι αλλά δεν είναι.
Όπως όταν ήμουν 16 και τα πράγματα ήταν ακόμα προς ανακάλυψη.

The Stranglers - Peaches

6 Comments:

Blogger Alpha said...

το happening!!!

α τι μου θύμισες.

και οι stranglers...

και έγινα 40 ξαφνικά

10:04 μ.μ., Ιουνίου 04, 2006  
Blogger ΙΩΑΝΝΗΣ ΞΕΝΙΔΗΣ said...

Σε αυτούς που γιορτάζουν επιλέγω να τους δωρίζω βιβλία και cd.Τους προσφέρω λόγια και μουσικές με την ευχή να πιάσουν τόπο! Θα ήμουν πολύ χαρούμενος αν τα δώρα μου είχαν διαχρονική αξία! Το λέω αυτό γιατί με το πέρασμα του χρόνου τα λόγια και οι μουσικές χάνουν την φρεσκάδα τους και δεν έχουν να μας πουν τίποτα καινούριο. Με αυτήν την παραδοχή, όμως, οδηγούμαστε στην ψευδαίσθηση πως όλα τα έχουμε ακούσει και όλα τα έχουμε διαβάσει! Δεν συμφωνώ καθόλου με αυτήν την άποψη. Σε όλη μας τη ζωή καιροφυλακτεί το ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΡΩΤΟ στο βλέμμα μας! Αρκεί να προστατεύουμε μέσα μας εκείνη την πρωταρχική ορμή που μας κινεί να ανακαλύπτουμε εκ νέου τον κόσμο!

Σε χαιρετώ και καλή εβδομάδα!

10:31 μ.μ., Ιουνίου 04, 2006  
Blogger drskafidas said...

kai sta 30...

11:25 π.μ., Ιουνίου 05, 2006  
Blogger candyblue said...

Έλα να σου κάνω μια επίσκεψη που έχω καιρό να σου κάνω... Να σου πω,το άλλο το δισκάδικο με το όνομα "art rat" το θυμάσαι καθόλου?Υπάρχει ακόμα και στοιχειώνει το εβαπορέ βλέμμα μου κάθε φορά που το κοιτώ.
Είσαι τυχερή που ακόμα καλύπτεις τα αυτιά σου με ακουστικά και χαράζεις διαδρομές.
Να ξερες πόσο μου έχει λείψει..,πολλά μου έχουν λείψει από τα πάρτυ του χτες
Λες...."Όπως όταν ήμουν 16 και τα πράγματα ήταν ακόμα προς ανακάλυψη"
Υπάρχουν ακόμα πράγματα που σε ικετεύουν να τα ανακαλύψεις.
Και γω έχω ανακαλύψει μόλις 2 νέα και είμαι ήδη 33
Ποια είναι η αντίφαση?
το μόλις 2
ή το ήδη 33?

2:54 μ.μ., Ιουνίου 05, 2006  
Blogger vangelakas said...

Πολλά τσιγάρα στίς φώτος σου, μπάφιασα!

Δέν μάς πρέπουν όμως γκρίνιες!

(Εξάλλου είσαι πλέον μιά διάσημη!)

1:47 μ.μ., Ιουνίου 07, 2006  
Blogger μήτσκος said...

Το δισκάδικο στη Διδότου ήταν πιθανότατα το Pilgrim.

5:23 μ.μ., Ιουνίου 21, 2006  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker