Δευτέρα, Μαΐου 29, 2006

Caught a light breeze


Δύο Κρητικοί και δύο Βλάχες (ή, σε άλλη βερσιόν, δύο Καρκίνοι και δύο Ιχθείς), εθεάθησαν να ξημερώνονται στην Αθήνα, κουβαλώντας σπάνια cd των Sonic Youth και των Bokomolech.
Τελικά νομίζω ότι το Box κάνει καλύτερο μοχίτο από το Soul.
Ιδίως όταν κοτσάρει Smiths μετά τους Interpol, σαββατιάτικα μέσα στη ζέστη.

Η εβδομάδα έχει κάτι μηχανιστικό - η ρουτίνα άλλοτε μου τη δίνει, άλλοτε με παρηγορεί. Βάζει κάποιου είδους πειθαρχία στην κατά τα άλλα αλλοπρόσαλλη φύση μου. Αν ήταν στο χέρι μου, το πιθανότερο είναι ότι θα άφηνα δυό τρία τρένα να περάσουν πριν αποφασίσω να μπω σε ένα βαγόνι, ίσως έχανα αεροπλάνα, κατέβαινα σε λάθος σταθμό. Μεγάλο πράγμα η συνήθεια - από το ξυπνητήρι που βαράει μια συγκεκριμένη ώρα έως το τρένο, έως το τσιγάρο που δεν κόβεται (γιατί δεν θέλω βρε αδερφέ, ωχού), έως τη μουσική, έως τους ανθρώπους.

Πως συνηθίζεις κάτι για χρόνια, μια συγκεκριμένη συμπεριφορά και τελικά πείθεσαι ότι δεν θα αλλάξει - γιατί ορισμένα πράγματα είναι έτσι - σαν να αποκτούν εγκυρότητα φυσικού φαινόμενου. Και πείθεις τον εαυτό σου ότι κι εσύ είσαι έτσι - κι έτσι τον συνηθίζεις, έως ότου ο εαυτός σου αποφασίσει να κάνει μερικά πράγματα ερήμην σου, αδιαφορώντας για τα όσα έχεις συνηθίσει, αποφασίζοντας να αλλάξει συνήθειες, έτσι, για να σπάει η ρουτίνα.

Κυριακή βράδι: Αθλητική Κυριακή, μελαγχολία για τη Δευτέρα (πάλι αδιάβαστη νιώθω) ή απλώς, δροσιά, γέλια, κι ίσως αυτό το ρημάδι το κουνούπι βγάλει κάτι, αν το διυλίζεις κάθε τόσο.

Y.Γ.
Αυτά είναι για τον Πολύβιο - ξέρει αυτός.

Live - The Dolphins Cry

Geneva - If you have to go

11 Comments:

Blogger ThinkaGeek said...

se parakolouthw kairo despinis . vasika polla pou grafeis den ta katalavenw alla ta diavazw monosourti aplos exw mia aporia .... to box pou vriskete? einai kai afto ena kauto theretro tvn -30+ ? na xeroume diladis ..

2:00 μ.μ., Μαΐου 29, 2006  
Blogger πολυβιος said...

φιλιά, κούκλα. ευχαριστώ. ξέρεις εσύ.

2:09 μ.μ., Μαΐου 29, 2006  
Blogger Mantalena Parianos said...

Καλημέρες...
Στο BOX δουλεύει ο Διονύσης (με το μουσάκι) και ο Νίκος (με την αλογοουρά). Ποιος απ' τους δυο κάνει καλύτερο μοχίτο - να ξέρω να πηγαίνω όταν δουλεύει αυτός! Εγώ μόνο απ' τον Νίκο έχω πιεί - και να σκεφτείς ότι πιο συχνά τρακάρω τον Διονύση...
μουτς
Geneva - που τους θυμήθηκες... σε αυτόν τον δίσκο, παραγωγός ήταν ο Howie B...
moyts again

2:56 μ.μ., Μαΐου 29, 2006  
Blogger Thrass said...

ΟΚ, επειδή μου φαίνεσαι painfully ανέλπιδη στο να γράψεις ποτέ κάτι χαζογκομενέ, ιδού ένα δωρεάν μάθημα:

Και που λέτε, τότε άρχισε να παίζει το Obstacle 1 των Interpol. Να η ευκαιρία! Πήγα αμέσως σε εκείνον τον ξανθό κούκλο, που χρησιμοποιούσε ένα βιβλίο του Μπαρτ για να στηρίζει τον καρπό του και να στέλνει μηνύματα με το κινητό, και ρωτώ λάγνα: Μήπως ξέρεις τι είναι αυτό που παίζει, μωρό;

Μα όλα εγώ θα στα λέω;

ΥΓ.
"έως ότου ο εαυτός σου αποφασίσει να κάνει μερικά πράγματα ερήμην σου, αδιαφορώντας για τα όσα έχεις συνηθίσει, αποφασίζοντας να αλλάξει συνήθειες, έτσι, για να σπάει η ρουτίνα."

Κρίμα που δεν εξηγείς περισσότερα.

4:12 μ.μ., Μαΐου 29, 2006  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Πολύβιε, Μανταλένα: ματς μουτς.
Loop: σου έστειλα διευκρινίσεις.

Thrass: χαχαχαχαχαχαχαχα! με έκανες και γέλασα!
σε ευχαριστώ που μου δίνεις ιδέες !επιφυλάσσομαι και το ξέρεις.
"Κρίμα που δεν εξηγείς περισσότερα".--> Μα όλα εγώ θα στα λέω;
;-Ρ

4:17 μ.μ., Μαΐου 29, 2006  
Blogger evee said...

H Ντιάνα είναι η καλύτερή μου φίλη από το σχολείο. Έχω να τη δω κανένα μήνα αλλά μεχρι τότε έπαιζε κάθε Σάββατο standard στο Box. Νομίζω τώρα είναι σε εκδρομή εκτός Ελλάδος, οπότε μόλις γυρίσει θα ρωτήσω για εσάς beatlus.

Όσον αφορά τις χαζογκόμενες, όχι και να μας πει ο Thrass στον τομέα μας! Έχεις περιπλανηθεί εσύ στα Εξάρχεια με φόρεμα φουσκωτό, σατέν μακρύ (ΟΚ, αυτό πες είναι δηθενιά, μα και στο Κολωνάκι και όπου σε βγάλει τεσπά)? Όχι έχεις?

Ουφ, θα σκάσω... να μου πάρουν έτσι τον τίτλο μέσα από τα χέρια! Τζάμπα τόση εκπαίδευση χρόνων? JAMAIS!

12:35 π.μ., Μαΐου 30, 2006  
Blogger Thrass said...

"Έχεις περιπλανηθεί εσύ στα Εξάρχεια με φόρεμα φουσκωτό, σατέν μακρύ (ΟΚ, αυτό πες είναι δηθενιά, μα και στο Κολωνάκι και όπου σε βγάλει τεσπά)?"

Όχι, αλλά ο παππούς μου φορούσε φουσκωτές βράκες και πολεμούσε στην Αλβανία, μας κάνει αυτό; :)

2:08 μ.μ., Μαΐου 30, 2006  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Evee, πες τα βρε κοπέλα μου, γιατί σαν πολλά να μας τα λέει ο Thrass! ;-)

Beatlus, σε ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια :)

2:15 μ.μ., Μαΐου 30, 2006  
Blogger vatraxokoritso said...

τελικα ζουμε κατω απο μια τεραστια συνωμοσια που εχουν κατασκευασει τα αλλοθι...
ουπς?

3:21 μ.μ., Μαΐου 30, 2006  
Blogger Dimitris Athanasiadis said...

Evee, πες τα βρε κοπέλα μου, γιατί σαν πολλά να μας τα λέει ο Thrass! ;-)

Ick!

6:21 μ.μ., Μαΐου 30, 2006  
Blogger Sadie said...

Pou epaize Interpol kai den imoun egw??? Yiothetiste me gia to kalokairi, please!!!

2:28 π.μ., Μαΐου 31, 2006  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker