Τετάρτη, Ιουνίου 07, 2006

Ways to be seen

Photobucket - Video and Image Hosting


Δεν έπαιζε Smiths όταν σε είδα.
Ούτε καν Λένα Πλάτωνος.

Μάλλον κανά σκυλάδικο θα έπαιζε, αυτό μας αξίζει.
Πρωί πρωί, δυό ξένοι στην ίδια πόλη. Πόση αμηχανία να χωρέσει σε ένα καλημέρα ;

Τελικά αυτή η πόλη παραείναι μικρή για μένα. Όλο σε κάποιον θα πέφτω. Και βρήκα να πέσω επάνω σου.

Αλλά ξέρεις κάτι;
Δεν είσαι άξιος ούτε δίπλα μου να κάθεσαι και να με κοιτάς στα μάτια με λατρεία, όπως μου είχες ζητήσει κάποτε, σχεδόν ικετευτικά.
Δεν αξίζεις ούτε ένα πετάρισμα των βλεφαρίδων μου.

Ανώφελη και η διαίσθησή μου που βάραγε καμπανάκια. Είδα το σπασμένο είδωλο του παρελθόντος να κάνει απόπειρες παρόντος, αλλά τελικά, ήταν μάλλον επιθανάτιοι ρόγχοι. Δεν προστάτευσα τον εαυτό μου, γιατί μάλλον ακόμα μαθαίνω πως. Γιατί κάτι είδα (εγώ και η Αγία Τερέζα της Άβιλα, κολλημένες με τα οράματα). Γιατί έτσι ένιωσα.
Αλλά το ήξερα.
Στο είπα εκείνο το βράδι στο Au Revoir, υπό την επήρεια του αλκοόλ που κάνει την ειλικρίνεια σχεδόν αβίαστη: «Είσαι ένας ξένος». Δεν το σκέφτηκα. Το ένιωσα. Κι εσύ έσπευσες να με καθησυχάσεις πως δεν είναι έτσι, πως είμαστε κοντά, ψυχικοί συγγενείς.
Μάλλον δεν ξέρεις τι σημαίνει ψυχικός συγγενής, φίλε μου. Ούτε καν συγγενής σκέτος. Γι’ αυτό ξοδεύεις λεξούλες από δω κι από κει.
Εγώ, όμως, ξέρω. Και ξέρω και ποιοι είναι οι συγγενείς μου.
Κι εσύ έμεινες ξένος ως το τέλος. Εξόριστος του φαντασιακού σου.
Αμήχανος που δεν ήθελα να σου μιλήσω για πάνω από 2 λεπτά.
Αμήχανος που έπρεπε να υποκριθείς ενδιαφέρον.
Εγώ πάλι, δεν έχω και τίποτα να υποκριθώ. Δεν ήθελα να σε δω. Ούτε χάρηκα που σε είδα. Άρα μην κάνεις το ίδιο. Φτάνει πια.

Δύο τσιγάρα μετά, χαμογέλασα μέσα μου.

Kings of Convenience - Τhe Girl from Back Then

Martha Wainwright – Bloody Mother Fucking Asshole


Red Hot Chilli Peppers – Breaking the girl




[Για την Μανταλένα]
eXTReMe Tracker