Πέμπτη, Ιουνίου 21, 2007

Μεγάλα παιδιά

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ο μόνος τρόπος να πίνεις καφέ σαν άνθρωπος - νωρίς το πρωί, που κανείς δεν έχει ξυπνήσει.
Μετά τα μαύρα επιζητώ τα παρδαλά.

Δεν ξέρω αν πιστεύω σε όλα αυτά - ξέρω όμως ότι σίγουρα κάτι συνομώτησε για να σε συναντήσω.

Το καλοκαίρι ήρθε με μια γροθιά και το ράγισμα δεν επουλώνεται.
Απαλύνεται όμως.

Ο καφές που δεν έγινε μπύρα, η μπύρα που έγινε κι άλλη, κι άλλη, κι άλλη, ξαπλώνω στον καναπέ, αγκαλιάζεις τα πόδια μου, γελάμε κουβεντιάζοντας για τη σκηνή στο Six Feet Under που η Μπρέντα πηγαίνει να πάρει πάπλωμα για το νέο σπίτι και ξαφνικά γίνεται σεισμός και την πλακώνουν τα μαξιλάρια και τα παπλώματα. Το μετρό του Κεραμεικού είναι υπέροχο και φωτεινό, τριγύρω έχει ανοίξει η πλατεία, κόσμος κάθε βράδι στην παιδική χαρά, καταφέραμε να βρούμε νησί για να πάμε.

Ακούω πάλι τη φωνή σου, έχω τρομάξει σου λέω. Κάνω διαρκώς ότι δεν, γιατί ναι, το ξέρω, δεν έχω επιλογές, μπροστά μόνο.
Να λέω αυτό που θέλω, αφού μπορώ.
Να γελάω και να το εννοώ.
Τύχη, τόσα πολλά.

Όλα τρέχουν, αν λαχανιάζω φταίει το τσιγάρο.

Δεν είσαι μόνος σου. Να το ξέρεις.
Και κυρίως, να το μάθεις.

_________________________

Οι Thievery είναι συνώνυμοι με το καλοκαίρι. Μετά τη συναυλία τους, έφυγα για το νησί και σε βρήκα - με μάζεψες και με πήγες κατευθείαν στην παραλία. Πέντε μέρες αναμνήσεις.
________

Έρχονται οι Metallica.
The Shortest Straw

Και DJ Shadow με Roots

Κι επειδή η Μανταλένα μου τον θύμισε και δεν μπορεί να βάλει τραγουδάκια, βάζω εγώ:

Dream Brother (alternate take)

Forget Her (alternate take)
eXTReMe Tracker