Δευτέρα, Δεκεμβρίου 03, 2007

βιολοντσέλο στο πόδι

Ράμματα σταυροβελονιά σε ρε μείζονα - και μια ρακί

ράμματα στη γούνα μου - κανονικό lego

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Aντιμέτωπη με τη σχιζοφρένεια του shuffle. Και τα βιβλία μου. Το κοριτσάκι με τα βιβλία, πιο επικίνδυνα από τα σπίρτα.

λουσακιανό κρασί

Για μια στιγμή ένιωσα θωρακισμένος.

Τίποτα δεν μου είχε φανεί...πιο αληθινό...από ετούτη τη στιγμή

ήθελα να στο πω χτες στο τηλέφωνο αλλά η γνωστή λίστα ερωταπαντήσεων μου έρχεται πάντα πιο εύκολη.

έκανες αυτοσυντήρηση;

κάνω και τίποτε άλλο;

χαμέμηλον

κάθομαι και με ακούω όπως ακούει κανείς τα τρένα να έρχονται βάζοντας το αυτί του στις ράγες. το ακούω και περιμένω να έρθει. για πρώτη ίσως φορά, δεν θα τρέξω προς την αντίθετη κατεύθυνση.

εκτοξεύω αρνήσεις που είναι καταφάσεις γυρισμένες ανάποδα, σαν μανίκια. με την πλάτη στο πάτωμα και ξεκολλημένες ταμπέλες.

affection

δεν γέρνω προς τα πουθενά. κάνω ασκήσεις ισορροπίας, κουβαλώντας τα χρέη μου στο κεφάλι μου, κρατώντας ίσια την πλάτη μου. σαν χρονομέτρης που κόλλησε.

like a breast that you can suckle


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

πιστεύω εις μια αυτοαναφορικότητα. όλα τα άλλα είναι καθρέφτες.

αντιγράφω: bacon και η ωμότητα των πραγμάτων. τόσο ωμά κι όμως τα καταπίνουμε αμάσητα.

είμαι έτοιμη να πάρω τον κουβά με το ποπ κορν και να αρχίσω να παρακολουθώ. αρχίζει και γίνεται ενδιαφέρον.
έχω πετάξει τα ρεβυθάκια μου σε τόσους δρόμους, κάπου θα βρω να γυρίσω.

Το ύφος είναι η απάντηση στα πάντα
ένας καινούργιος τρόπος για να επιχειρήσεις κάτι βλακώδες
ή κάτι επικίνδυνο
Να κάνεις κάτι βλακώδες με ύφος
είναι προτιμότερο, παρά να κάνεις
κάτι επικίνδυνο δίχως ύφος

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ύφος είναι η διαφορά
ένας τρόπος να κάνεις,
ένας τρόπος να είσαι.

Ένα modus βρε αδερφέ. σαν τον αυτόματο πιλότο. που στο τέλος θα το ρίξει το αεροπλάνο, γιατί τον υπερτίμησαν.

δεν ανησυχώ. χειμώνιασε. τώρα τα πράγματα γίνονται αλλιώς.
τόσο αλλιώς, που δεν τα προλαβαίνεις.

του μανώλη θεοδωράκη
eXTReMe Tracker