Δευτέρα, Ιουνίου 19, 2006

Σα φλέβα καλοκαιριού

Photobucket - Video and Image Hosting

Η Αθήνα Σάββατο. Με μαγαζάτορες να κάθονται έξω, να παίζουν τάβλι, τον κλιματισμό να σε χτυπάει καθώς περνάς μπροστά από τις ανοιχτές πόρτες, τουρίστες να κάνουν βούτες στη χωριάτικη, σκυλιά να κοιμούνται στα πλακόστρωτα. Στα αυτιά Shaolin Satellite – πρώτη φορά άκουσα Thievery Corporation στη Χαϊδελβέργη, πίνοντας ποταμούς τούρκικο τσάι, ξενύχτια, γέλια, μου λέει «άκου αυτό, θα σου αρέσει», δεν θυμάμαι καλά τη χρονιά. Ποτέ δεν έμαθα γερμανικά, μόνο τη λέξη τρυφερότητα ζήτησα να μάθω πως λέγεται.

Σε ένα καφενείο, σε κάποια πόλη έξω από τη Φρανκφούρτη, τη μέρα που έφευγα, άκουσα Μητροπάνο. Μου φάνηκε τόσο ταιριαστό.

Στην Ψύρρα, με τα πόδια απλωμένα στην καρέκλα, πόσα τσιγάρα ακόμα; Θέλω να σε έχω απέναντί μου για πάντα.

Photobucket - Video and Image Hosting

Jackie Oh, μου έλειψες πολύ.

Μετακομίζω. Δεν είναι ούτε το ΙΚΕΑ που αναστέναξε, ούτε ότι πήρα πλυντήριο, ούτε που δίνω άλλη διεύθυνση για λογαριασμούς. Είναι που άλλαξα σταθερό τηλέφωνο. Αυτό μου «έκατσε» περισσότερο. Γιατί το τηλέφωνο που αφήνω πίσω μου έχει ιστορία. Ώρα για μια άλλη ιστορία λοιπόν.

Το ντεκολτέ στη μετα-νεωτερικότητα: το έχω υπόψη μου.

Όταν σου μιλάω, ψηλώνω δέκα πόντους. Άσε που όση ώρα μιλάγαμε, νομίζω μαύρισε η πλάτη μου.

Μπύρες στο θερινό και η σεκάνς με τις μαριονέτες στη Διπλή Ζωή της Βερόνικα.

Photobucket - Video and Image Hosting

Αυτή την εβδομάδα το κανάλι της Βουλής δείχνει κάθε μέρα κι από μια ταινία του Φελίνι.

Amarcord - Nino Rota

Siboney από τον Nino Rota

Siboney από την Connie Francis

από τη μουσική του 2046 - τη φαντάζομαι με μαλλί μπανάνα, φόρεμα με φουρώ, μαύρο eyeliner με απίστευτη ακρίβεια, υγρά μάτια, χέρια απλωμένα σα φτερά και μια big band από πίσω της, ενώ κάποιος από τους θαμώνες σιγοψιθυρίζει μαζί της yo te quiero, yo me muero por tu amor.

16 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Μαρκησια,μολις ειδα πως και συ μου θυμισες κατι σημερα,το Double vie de Véronique,
σευχαριστω και γω,
Α!καλημερα και απο δω και με γεια το καινουργιο σταθερο μαζι με το σπιτι :)

10:52 π.μ., Ιουνίου 19, 2006  
Blogger weirdo said...

Υπέροχο..

Καλή, καινούρια αρχή..:)

11:25 π.μ., Ιουνίου 19, 2006  
Blogger xryc agripnia said...

Χμμμμ,μου μυριζει θαυμα χαιμωνας!
Ολα ευκολα να'ναι,κοπελια.

11:40 π.μ., Ιουνίου 19, 2006  
Blogger Xilaren said...

καλημέρες και καλές αρχές... γενικά

12:01 μ.μ., Ιουνίου 19, 2006  
Blogger drskafidas said...

xekinhse epitelous i metakomoish???

3:37 μ.μ., Ιουνίου 19, 2006  
Blogger UrbanTulip said...

"και όλα αρχίζουν ξανα..."
εξαιρετικός ο Νino Rota
Αντε να ευχηθώ και εγώ καλή αρχή!
Σου κάνω νοητά δώρο Henry Mancini!

4:03 μ.μ., Ιουνίου 19, 2006  
Blogger Purple Overdose said...

Wonderful images & words...

4:05 μ.μ., Ιουνίου 19, 2006  
Blogger averel said...

Καλο ξεκινημα. Να ξερεις πως βρηκα "Πιτσιλαδη" εν Αθηναις. Στο Toy. Ε, ρε γλεντια.

6:37 μ.μ., Ιουνίου 19, 2006  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Ευχαριστώ όλους για τις ευχές και τα όμορφα λόγια :)

averel, Πιτσιλαδή πρέπει να έχω κάπου ένα μπουκάλι, αλλά μέχρι να το βρω ραντεβού στο Toy ;-)

6:42 μ.μ., Ιουνίου 19, 2006  
Blogger Depsorama said...

Εικόνες καλοκαιρινής Αθήνας... πάει τόσος καιρός, που έχω ξεχάσει σχεδόν πως είναι...

Μου αρέσουν να είναι όλα καινούρια ξανά! Καλή αρχή λοιπόν!!

6:49 μ.μ., Ιουνίου 19, 2006  
Blogger northaura said...

ωραία ωραία, καινούριο σπίτι, καινούρια διπλή ζωή στα θερινά,ιδρώτας έξω απ'τα ικεα,τεντωμένα πόδια στην ψύρρα,καινούρια θέα απ' το παράθυρο. η τύπισσα στο 2046 γιατί φωνάζει ακόμα yo me muero por tu (puta) amor; ε γμτ;

[πόσο πολύ χαίρομαι που σας ξαναβρίσκω να ξεράτε]

7:54 μ.μ., Ιουνίου 19, 2006  
Blogger πολυβιος said...

και σου πήρα ένα πετσετάκι για την τηλεόραση ... μούρλια !

7:55 μ.μ., Ιουνίου 19, 2006  
Blogger Dimitra said...

Μου ακούγεσαι ευτυχισμένη. Και 'γεμάτη'. Έτοιμη για πράγματα Νέα.
Και αυτό με χαροποιεί ιδιαίτερα... x

11:08 μ.μ., Ιουνίου 19, 2006  
Blogger YO!Reeka's said...

έχεις φτάσει μόλις μερικές δεκάδες μετρα από την ατελείωτη οικία μου και χάνεις την ευκαιρία να πιούμε leffe και hoergarden στο μπαλκόνι με θέα την απέναντι πολυκατοικία!
πού μετακομίζεις;...

2:07 μ.μ., Ιουνίου 20, 2006  
Blogger YO!Reeka's said...

α, άμα θες κανένα χέρι για κουβάλημα πες

2:07 μ.μ., Ιουνίου 20, 2006  
Blogger Jamella said...

φοβερή σύμπτωση..!
κάποιος φίλος μου έλεγε σήμερα το πρωϊ τις περιπέτειές του για να βρει Thievery Corporation στα δισκοπωλεία.
:-)

11:38 μ.μ., Ιουνίου 20, 2006  

<< Home

eXTReMe Tracker